Ajankohtaista

Ammattiosasto järjestää työtaistelua koskevan jäsenillan Mediwestin auditoriossa tiistaina 5.4.22 kello 17. Pizzabuffet ja kahvitarjoilu kello 16.30 alkaen. Tilaisuuteen voi osallistua myös Teams-yhteydellä. Agendalla ajankohtainen tilanne työtaistelussa. Paikalla ammattiosaston toimijat ja järjestöasiantuntija Tehyn Seinäjoen aluetoimistolta. Ilmoittautuminen Mediwestiin päättyy ruokailun takia to 31.3. kello 13 mennessä. Teams-ilmoittautuminen päättyy ma 4.4. Täytä ilmoittautumislomake ja tule mukaan jäseniltaan! Tämä on todellakin #MeidänKaikkienAsia
Tehy ja Super ovat julistaneet uuden ylityö- ja vuoronvaihtokiellon koko kuntasektorille 25.3. kello 15.00 - 31.3. klo 23.59.
Tehy maksaa lakkoavustusta, jonka suuruus on 140 € lakkopäivä. Avustusta maksetaan jokaiselta viikonpäivältä, jolloin lakossa olevalla ei ole palkkatuloa lakon kohdeorganisaatiosta. Katso tarkemmat ohjeet lakkoavustuksesta oheisesta lakko-oppaasta.
Tehy ja Super on tänään antanut uuden lakkovaroituksen, joka alkaa aikaisintaan 1.4.2022 kello 06:00 ja päättyisi 15.4.2022 kello 06:00. Nähtäväksi jää tuleeko ministeriö alkua siirtämään. Tämä lakkovaroitus koskee myös ammattiosastomme kaikkia työsuhteisten työtehtäviä, ei siis koske virkasuhteisten työtehtäviä. Tehy maksaa lakkoavustusta 140 euroa/lakkopäivä seitsemältä päivältä viikossa niille joilla ei ole palkkatuloa. Ammattiosasto valmistautuu lakkoon keskuslakkotoimikunnan ohjeiden ja määräysten mukaisesti.
RSS ATOM