Ajankohtaista

Eiliseen 5.4. jäseniltaan Teamsin kautta osallistuneet voivat käydä yhdellä ilmaisella lounaalla Mediwestissä. Ilmoita kassalla nimesi ja tilaisuus, johon osallistuit. Tämä etu on voimassa 6.5. saakka.
Ammattiosasto järjestää työtaistelua koskevan jäsenillan Mediwestin auditoriossa tiistaina 5.4.22 kello 17. Pizzabuffet ja kahvitarjoilu kello 16.30 alkaen. Tilaisuuteen voi osallistua myös Teams-yhteydellä. Agendalla ajankohtainen tilanne työtaistelussa. Paikalla ammattiosaston toimijat ja järjestöasiantuntija Tehyn Seinäjoen aluetoimistolta. Ilmoittautuminen Mediwestiin päättyy ruokailun takia to 31.3. kello 13 mennessä. Teams-ilmoittautuminen päättyy ma 4.4. Täytä ilmoittautumislomake ja tule mukaan jäseniltaan! Tämä on todellakin #MeidänKaikkienAsia
Tehy ja Super ovat julistaneet uuden ylityö- ja vuoronvaihtokiellon koko kuntasektorille 25.3. kello 15.00 - 31.3. klo 23.59.
Tehy maksaa lakkoavustusta, jonka suuruus on 140 € lakkopäivä. Avustusta maksetaan jokaiselta viikonpäivältä, jolloin lakossa olevalla ei ole palkkatuloa lakon kohdeorganisaatiosta. Katso tarkemmat ohjeet lakkoavustuksesta oheisesta lakko-oppaasta.
Tehy ja Super on tänään antanut uuden lakkovaroituksen, joka alkaa aikaisintaan 1.4.2022 kello 06:00 ja päättyisi 15.4.2022 kello 06:00. Nähtäväksi jää tuleeko ministeriö alkua siirtämään. Tämä lakkovaroitus koskee myös ammattiosastomme kaikkia työsuhteisten työtehtäviä, ei siis koske virkasuhteisten työtehtäviä. Tehy maksaa lakkoavustusta 140 euroa/lakkopäivä seitsemältä päivältä viikossa niille joilla ei ole palkkatuloa. Ammattiosasto valmistautuu lakkoon keskuslakkotoimikunnan ohjeiden ja määräysten mukaisesti.
RSS ATOM