Liput teatteriesityksiin ja Club Onniteekkiin

6.11.2023

Syksyn riennot – mistä liput tapahtumiin?

Teatterinäytöksiin menijöiden liput jaetaan Seinäjoen kaupunginteatterissa ennen kutakin esitystä. Paikalla oleva ammattiosaston hallituksen jäsen/jäsenet jakaa liput ilmoittautuneiden nimilistan mukaisesti. Tule siis ajoissa paikalle.

Club Onniteekin liput jaetaan maakuntiin ja Seinäjoen kaupungilla sijaitseviin työpisteisiin lähtökohtaisesti sisäisellä postilla tai reittikuljetuksilla viikosta 45 lähtien. Käy varmistamassa Tehyn asiointipalvelussa, että työpaikkatietosi ovat oikein, niin liput löytävät perille. Keskussairaalan alueella olevat jäsenet voivat hakea lippunsa Mediwestistä luottamusmiestoimistolta seuraavina ajankohtina:

7.11. 12─15.30

8.11. 8─15.30

9.11. 8─13.30

14.11. 8─13.30

15.11. 8─15

16.11. 8─12

Seuraavan työvorolistan hakuajankohtia lisätään ammattiosaston kotisivuille heti, kun ne ovat tiedossa.

Lipun voi noutaa myös kollegansa puolesta tai isommalle porukalle kerralla, kunhan vain tietää lähtijöiden nimet.

Entäs jos,

en halua, että lippua lähetetään minulle sisäisellä postilla/reittikuljetuksella, vaan haluan tulla hakemaan sen itse luottamusmiestoimistolta?

Tai,

työskentelen keskussairaalan alueella, ja tiedän, että en pääse noutamaan lippua?

Ota molemmissa edellä mainituissa tapauksissa yhteyttä joko Marjanne Kananojaan tai Marja Pajalaan (etunimi.sukunimi@hyvaep.fi).